Szabályzatok

A panaszkezelési szabályzat célja

A panaszkezelési szabályzat célja, hogy rögzítse a különböző csatornákon a Medicover Försäkrings AB (publ) Magyarországi Fióktelepéhez (a továbbiakban: Medicover Biztosító) beérkezett ügyfélpanaszok regisztrálásának folyamatát, szabályozza az ezzel kapcsolatos teendőket, felelősöket, határidőket, annak érdekében, hogy az Ügyfelek magas színvonalú kiszolgálását folyamatosan biztosítani és fejleszteni lehessen.

A panasz bejelentésének módjai

Szóbeli panasz esetén:

- személyesen: A panaszügyintézés helyén (Medicover Försäkrings AB (publ) Magyarországi Fióktelepe központi irodája, 1123 Budapest, Alkotás u. 50.) nyitvatartási időben (7-től 19 óráig).
- telefonon: A Medicover Call Centerén keresztül (rögzített telefonvonalon): +36 1 465 3100, munkanapokon 7-től 20 óráig

Írásbeli panasz esetén:

- személyesen vagy más által átadott irat útján,
- postai úton a következő levelezési címre: 1123 Medicover Försäkrings AB (publ) Magyarországi Fióktelepe, Budapest, Alkotás u. 50.
- telefaxon: A +36 1 465 3160 –as telefax számra,
- elektronikus levélben: az info@medicover.hu illetve ugyfelkapcsolat@medicover.hu e-mail címek valamelyikére.

A panasz kivizsgálása

A panasz kivizsgálás térítésmentes, azért külön díj nem számolható fel. A panasz kivizsgálása az összes vonatkozó körülmény figyelembe vételével történik.

Kattintson ide a teljes panaszkezelési szabályzat letöltéséhez.