Szabályzatok

A panaszkezelési szabályzat célja

A panaszkezelési szabályzat célja, hogy rögzítse a különböző csatornákon a Medicover Försäkrings AB (publ) Magyarországi Fióktelepéhez (a továbbiakban: Medicover Biztosító) beérkezett ügyfélpanaszok regisztrálásának folyamatát, szabályozza az ezzel kapcsolatos teendőket, felelősöket, határidőket, annak érdekében, hogy az Ügyfelek magas színvonalú kiszolgálását folyamatosan biztosítani és fejleszteni lehessen.

A panasz bejelentésének módjai

Szóbeli panasz esetén:

- személyesen: A panaszügyintézés helyén (Medicover Försäkrings AB (publ) Magyarországi Fióktelepe központi irodája, 1134 Budapest, Váci út 29-31.) nyitvatartási időben (munkanapokon 8-16 óráig).
- telefonon: A Medicover Call Centerén keresztül (rögzített telefonvonalon): +36 1 465 3100, munkanapokon 7-től 20 óráig

Írásbeli panasz esetén:

- személyesen vagy más által átadott irat útján,
- postai úton a következő levelezési címre: Medicover Försäkrings AB (publ) Magyarországi Fióktelepe, 1134  Budapest, Váci út 29-31.
- telefaxon: A +36 1 465 3160 –as telefax számra,
- elektronikus levélben az ugyfelkapcsolat@medicover.hu e-mail címre.

A panasz kivizsgálása

A panasz kivizsgálás térítésmentes, azért külön díj nem számolható fel. A panasz kivizsgálása az összes vonatkozó körülmény figyelembe vételével történik.

Kattintson ide a teljes panaszkezelési szabályzat letöltéséhez.

Adatavédelmi tájékoztató

Medicover adatvédelmi tájékoztatója